DAG 14

DAG 14
14/7-10

Dag 14 började vi på stranden igen... SURPRISE!!!
Den här dagen tog vi i alla fall lite bilder så nu har jag äntligen något annat än skumma filmer att visa. LITE SKUMMA BILDER! härligt

 


Emilia laddar inför något stort, det syns



















När vi hade legat på stranden några timmar gick vi hem, duschade, käkade, gjorde oss i ordning och sen gick vi till Benal madena. Vill man har bra partyliv med dansgolv och billig dricka heter det Benal madena.



Vi lyckades ganska snabbt få en av inkastarna att ge oss 2 vodka någonting och en cocktail var, för bara 7 euro var. Det är alltså tre drinkar för inte ens 70 spänn! Och det må jag säga ja, dom var inte snåla med spriten där inte. Jag körde vodka sprite. På bilden ser man 4 glas med is och enbart vodka. På frågan om jag blev full blir svaret: hahahahahahaha
















Jag är inte så full som det ser ut!

När vi hade druckit upp och dansat lite drog vi vidare till nästa ställe... efter några videoinspelningar.

br />


Där sötte jag för första gången på sånna här shottar:







Det blev några vanliga shottar också och en bacardi breezer inann vi började röra oss hemåt.





På vägen hem stannade vi och käkade kebab på Kebab Hits, sen gick vi hem.
Jag sov inte speciellt bra den natten, ni förstår nog varför.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Johan

NAKET, DET VAR PÅ TIDEN!

2010-07-30 @ 19:14:50

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0