DAG 13

DAG 13
14/7-10

Dag 13 började vi med att trava ner till stranden. Jag hade tjatat i flera daga på att vi skulle hyra trampbåd och tillslut gav Emilia med sej så vi gick iväg och hyrde en.. en blå till och med!
Jag lyckades tyvärr inte få till en enda bra bild på trampbåten, däremot får ni se några filmer istället.
En bild kan jag bjuda på, bara för att jag alltid bjuder på mej själv









Mina minnen från trampbåt är att man glider ner rätt lätt från ruchkanan, men tydligen inte nu längre. Det var en stor besvikelse, men jag var rätt glad ändå.



Efter stranden gick vi hem och jag slängde som vanligt ihop lite enkelt käk. Fortfarande kände jag inget sug efter alkohol. Det finns inga bilder från kvällen så jag tror att vi bara var hemma och tog det lugnt.

Man behöver ju inte supa varje kväll... höhö


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0