Underbara kommentarer

Att logga in på bloggen och se det här...



... betyder verkligen mycket mer för mej att ni kan ana. För mej spelar det ingen roll om jag känner personen eller inte. Om jag har känt eller inte. Det är bara ett faktum att någon bryr sej som gör att det betyder så mycket för mej.
Jag har redan läst era tre kommentarer flera gånger. Jag önskar att det fanns några bra ord på svenska för att beskriva hur jag kände mej när jag läste dom första gången.

Det är så himla skönt att se att det finns människor som kan skriva annat än att man är ful och fet. Det är härligt att se att det fortfarande finns människor som kan känna med lidande.

Tack till er alla tre, tusen gånger om. Att läsa era ord får mej att le en stund och det räcker för att orka se morgondagen.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0