Oasis dust it

Tänkte betygstätta min försa sak



Oasis dust it är ett pulver i en liten söt flaska, som är väldigt lätt att använda. Meningen är att man ska få mycket volym i håret och det får man genom att pulvra ut lite längs en bena och sen gnugga en stund precis där. Ju mer man gnuggar desto mer volym ska man få.

Jag gillar dust it, men jag fick aldrig någon direkt volym av den. När man skulle sova kändes håret otrologt fett om man inte tvätta ur det och det gav också en rätt äckig känsla dagen efter.
Jag gillar dust it, men jag vet inte helt varför. Men den fungerar superbra när man vill rufsa till håret lite. Om man väl lyckas med dust it håler det hela dagen.¨

Betyg:


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0