Efter 70cl vodka

Nu är jag vken igen. Jag ställde klockan på 45 minuter och vaknade knappt när den ringde. Jag hörde ett svagt ljud av klockan och vaknade till lite och gick upp och käkade det första ordentliga på hela dagen. Mini hade gjort en sallad, precis lagom.

Nu sitter jag här igen. Jag är riktigt deppig idag och jag vet inte varför. Det är en sån dag bara. Jag vill ligga hemma och slappa, vara för mej själv. Skriva deprimerande inlägg om att kärlek inte finns och skita totalt i att mitt humör smittar av sej på er.
Det är en sån dag bara.

Om en stund kommer i alla fall två filmer från igår upp på bloggen. Observera att det förmodligen är en sida ni inte riktigt sett av mej tidigare och jag vill att ni som kollar på klippen tar det med en liten nypa salt innan ni kommenterar.





Jag är inte snygg när jag är full, jag  håller med er om det. Men vanligtvis är alla andra rätt fulla också så ingen tänker på det.
Jag är desto snyggare när jag är nykter. I alla fall vissa dagar.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Patrik

Du är väldigt vacker. Vacker hy, vacker hår mm. Sötaste 08:an!

Hoppas du mår bra. Själv tränar jag Kundalin-Yoga och det mår man jättebra av när man når djupt inombords.

Kraam

2010-01-16 @ 22:11:32
Postat av: malin

isssssssssaaa galning!!! haha hur pinsamt som helst!! jag pratar ju i hela hela hela videon... hahahahaha!!

2010-01-17 @ 13:51:31

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0