Tant Agda made my day

Hej
Jag är hemma hos Roya just nu och jag tänkte börja dagen med ett skratt. Watch this



IP- adressen avsjöjar det mesta om vem det är som har skrivit kommentarerna.

Jag gillade den där med jordbävningen, det var riktigt kul. Jag och Roya driver för fullt om det just nu, eftersom hon råkar stå och sminka sej . Haha

Nej, helt ärligt. Jag vet inte vad som är mest patetiskt
DU som är så löjligt jävla besatt av min blogg att du måste skriva 9 kommentarer som skriker avundsjuka.
Eller jag som TROR att jag kan så mycket om sex fast jag är oskuld och som är en sån jävla ful fjortis som tror så bra om mej själv.

Min blogg är uppskattad, skaffa en egen och gör det bättre själv. Jag tror inte att du kommer lyckas. Men lev på min framgång, det verkar du ju göra bra

En sak undrar jag bara. Du skriver att jag är 92:a (det vet jag i och för sej redan, men tur du påminde mej jag kanske hade glömt) men jag undrar bara HUR GAMMAL ÄR DU SOM ENS ORKAR LÄGGA NER TID PÅ MEJ!?

ÅH , är jag dåligt på paint! Shit nu fick du till det, blev så jävla sårad.. Men du det där är gjort i photoshop och I don't give a fuck om det blir snygget eller fult.

Vart fick du att jag tror att jag vet allt ifrån? Har du scannat hela min blogg eller? GOSH du är verkligen besatt.
Du får tycka vad du vill om mej, men du är nog det mest patetiska jag någonsin har haft att göra med.
Och jag hoppas som fan att du är 93:a, 94:a eller 95:a annars tycker jag riktigt synd om dej.

Nej nu har jag lagt ner tillräckligt mycket tid på dej. Men keep going, det här var roligt. Men om du vill såra mej bör du förflytta dej lite mer än en dator, ett tips bara

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

Skriv ut din mail så man kan kontakta dig!

2010-02-23 @ 17:06:11
Postat av: Anonym

skit i den där tönten.. Det är riktigt intressant att läsa din blogg och du ger grymt bra tips. Keep up the good work!

2010-02-23 @ 19:07:39

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0