Stuumpan svarar: Analsex

Hej
Jag kom hem från gymmet för en stund sen, det är därför jag inte har uppdaterat på några timmar. Ett tappet försök att plugga, gym och solaruim, det tar några timmar det.

Nu börjar jag faktiskt bli trött, men min dag är inte slut än. Jag har lite grejer jag måste fixa innan jag får sova.
Innan jag gör det ska jag bara svara på en läsarfråga

 



Kan du inte skriva lite om analsex? Har aldrig provat men börjar bli lite smått nyfiken...

Många är vi nyfikna på analsex och att prova saker vi inte testat tidigare eller hur?
Jag antar att ni alla redan vet vad jag tänker svara.
Sjävlklart kan jag skriva lite om analsex! Kul att någon lägger märke till att jag väldigt sällan nämner ämnet. Jag ska nog kunna fixa ihop ett eller flera riktigt bra inlägg om det, det svåra blir att vara objektiv. Jag varnar för att det finns risk att jag kan råka nämna några egna upplevelser, men ibland måste man nog det för att kunna förklara saker på bästa sätt. Jag offrar mej för laget lixom.

Nej men självklart jag kan skriva lite om det. Hur man gör, hur det känns, vad man behöver o.s.v. Det blir nog ett nytt trevlig projekt från Stuumpan

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: s

Du är så jävla löjlig.

2010-02-23 @ 10:35:38
Postat av: tant agda!

DU ÄR DET FULASTE OCH ÄCKLIGASTE JAG HAR SETT.. ärligt, haha du är 92a och tror att du kan/vet allt... väx upp?!

2010-02-23 @ 10:35:45
Postat av: Thg

Helt allvarligt. Du är fan inte ens mänsklig. Väx upp!

2010-02-23 @ 10:36:10

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0