Scorett

För typ ett halvår sen köpte jag 3-4 par skor i månaden.. jag förstår inte hur jag hade råd med det.. Det kanske är för att jag prioriterar att köpa smink nu. Jag vet inte, men för någon vecka sen hittade jag ett par skor i mina favorit skoaffär- SCORETT såklart- och kag bara måste köpa dom. Jag vet inte riktigt varför, men det var som att just dom ropade på mej.

 

                                  

Så ser dom ut.. Självklart mycket snyggare i verkligheten, men det tror jag att ni förstår. I verkligheten är klacken skinande silver. Riktigt snyggt.

899 kronor kostar dom och finns på Scorett

Vad tycker ni? Snygg eller ful?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0