Onsdag

Nu är jag hemma. Jag orkade inte hitta på något efter skolan utan jag åkte direkt hem. Struntade i chokladen gjorde jag också. Jag kom på att jag måste vara stark och stå emot ibland, annars kommer jag rulla fram snart.

Jag har precis spelat in en video som ni ville ha. Den blev lång, lite för lång kanske. Jag håller på och laddar in den i lapen nu så jag ska väl kolla på den och försöka klippa ner den lite. Jag hoppas i alla fall att ni gillar den. Det handlar, återigen, om hur man kommer över någon man har varit tillsammans med länge. Ni har bett om det, så det är 100% för er skull  Själv tycker jag bara att det är roligt om ni uppskattar det och om jag kan hjälpa människor.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0