En dag på stan med Indi

Hej
Lesen för dålig uppdatering, ikväll blir det nog mer för jag mår tillräckligt illa och är tillräckligt frusen för att inte gå ut ikväll.

Igår kväll blev det inte riktigt som jag hade tänkt mej, men vi hade kul ändå. Jag var hemma hos John med Indi, Böna, Emilia, Josan och Fanny.

Jag kom hem tidigt i morse, precis som vanligt. Sen åkte jag och jobbade några timmar senare och efter jobbet åte jag in till stan och träffade Indi.

Gissa vad vi gjorde, haha







... Käkade på taco bar såklart  Haha

Först fick han följa med mej till Kicks och köpa en mascara. Tur för stackarn att jag har lite tunnt på kontot nu en vecka innan lön annars hade han fan fått följa med mej och shoppa


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

han e trasig

2010-02-22 @ 22:29:33

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0