Stuumpans träningsschema

Nu uppdaterar jag träningsschemat en sista gång.





När jag började trodde jag inte att jag ens skulla vara i närheten av att klara det. Nu är jag stolt över att det gick så bra, men jävligt besviken på att jag inte klarade fredag och lördag.

Men jag var för trött på lördagen. Jag somnade så fort jag kom hem och sov hela kvällen. Jag vaknade 20.00 när mamma väckte mej. Jag käkade lite och sen var det för sent att åka till gymmet.
Söndagen gick åt till att jobba och köpa julklappar. Jag var hemma lite efter 21.00, då var det också för sent.

Too bad, men nu är det en ny vecka. Dags för nytt träningsschema

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0