Stuumpans lördag, lyckad som alltid

Bortsett från att jag har tappat glöden att blogga , finns det ytterligare en anledning till att bloggen stått still. I slutet av förra veckan jobbade jag nämligen töntigt mycket!
Torsdag, fredag och lördag var det fullt schema av både jobb och skola. Tja inte på lördagen då, men då jobbade jag å andra sidan 12.00-20.00.
Det har alltså inte blivit någon direkt tid över till bloggen.

Efter jobbet igår åkte jag hem fort som fan och hoppade direkt in i duschen och sen gjorde jag mej i ordning så fort jag kunde. Det blev inte ens någon middag för issas del. Lunch klockan 15.00 på lördagen och sen åt jag inte ett smack mer på den dagen.
Jag gjorde mej i ordning och sen åkte jag in till stan och träffade Tommy och hans polare. Jag skulle gärna berätta om kvällen men det går fan inte. Jag sitter här och kollar på skärmen och vette fan vart jag sla börja.

Vi var i alla fall ute för att fira Tommy- som precis fyllt 25-. Det var jag, Tommy och hans 6 killkompisar. Jag hade inte direkt väntat mej något annat än att det skulle bli kul, och klart som fan att det blev kul. Vi drog en krogrunda, vandrade runt mellan olika pubar och Tommy var precis lika överbeskyddande som vanligt... eller nej.. den här gången var det extremt. Han skällde ut alla killar som kollade på mej och om någon ens tänkte tanken att peta på mej fick den hot om att inte bara bli av med ett huvud. Först trodde jag att han drev, men när han på allvar skällde ut en av sina kompisar började det fan bli lite läskigt.

Hur som helst hade vi kul och efter några timmar mjuknade Tommy lite... det kan kanske bero på att han fick fullt upp med annat. Jag tänkter inte gå in på det för den delen vill vi nog alla helst glömma.

Det var en kul kväll, det räcker med att säga det. Men vad fan.. kan det bli annat än kul när man hänger med 7 snubbar mellan 20 och 25 år?





Där har vi storebror i början av kvällen.

Jag tog tyvärr inga fler bilder, as trist, men det kändes skumt som fan att dra fram kameran och ta kort på folk som jag har träffat några gånger tidigare, utan att riktigt ha träffat dom.

Idag har jag kommit fram till att jag har några av dom på facebook.. Det pinsammaste av allt var att jag accepterade en kille för några månader sen, jag trodde att det var en kille som jag hade gått i samma skola som, typ en 93:a. Whatever tänkte jag och accepterade. Idag kom jag fram till att det var en av Tommys kompisar!
Så bra koll har jag på dom grabbarna. Då känns det lagom skumt att dra fram kameran och hoppas på att dom ska bli jätteglada och se till att hamna i bild.

Det är 50% risk att människor håller för ansiktet när man försöker ta kort på dom, det är en pinsam risk jag inte gärna tar.

När det kommer till killar i den här åldern är risken kanske 20%.. men ändå

Ytterligare en trist sak var att jag inte påtade mitt smink igår, det hade varit grymt att visa er det. Igår var jag faktiskt riktigt nöjd med maken!



Förhoppningsvis är jag inte portad från Lobby.. det hände tyvärr en del skit igår. Det är sånt man får ta när man är ute med grabbar. Men dom på Lobby gillar nog in mej alls längre. Det ska bli spännande att se nästa vecka

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0