Att supa på en måndag

Igår var jag som sagt och checkade mellandagsrean, det har knappast någon missat.
Jag, Marre och Hanna var i Skärholmen. Jag tyckte att det var bästt att åka dit. Det är varmare att vara inomhus, närmare mellan affärerna än i stan och inte lika trångt som på Drottninggatan.

Trist npg hittade jag inte så mycket, men jag öyckades göra av med föööör mycket pengar igår i alla fall.

På kvällen åkte jag och Hanna in till stan och skulle ta några bärs. Då kom ´jag på den storslágna idéen att vi skulle hitta ett ragg till varandra, så vi började kolla igenom mobilerna. Jag tänker inte säga hur det slutade, men det var kul.

När vi stället stängde, raggade vi upp två snubbar utanför och sen gick vi till Dovas. Det var det enda som var öppet så det vara bara köra. När vi kom dit fick vi stå i kö i typ en timme... det ser man inte ofta utanför Dovas.

När vi kom in samlade vi på oss ett litet gäng och sen satt vi till stängning.

Tro mej, det hände mycket galet igår precis som alltid. Men det är ju så det ska vara !



En av dom bästa sakerna var nog när jag började ragga på bartendern på Dovas.. det blir ett minne för livet

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0