Stuumpan svarar: Sex som singel




Appropå om att knulla.Har du några kk du går till när du känner för att ha lite mys&pys och sen knulla.
Är du själv en kk?


Just för tillfället kan jag nog bara ge ett svar och sen får ni tolka det precis som ni vill. Jag har ingen KK jag är inte någons KK, just nu testar jag mej fram och sen får man se vad som händer.
Som ni säkert har märkt har ju jag en viss... någonting för sex, så vissa perioder är det klart att det blir jobbigt när man är singel. Men det där med KK är nog inte riktigt min grej. Först ska man ta sej igenom det där att inte få känslor för varandra och sen när allt är på topp och sexlivet börjar bli bra, kan man ge sej fan på att han går och sakaffar brud.
Så för tillfället kör jag, och jag säger det inte med glad ton, på känslan och sen blir det som det blir. Som jag sa, ni får tolka svaret precis som ni vill.
Det var kanske ett abstrakt svar men räkna inte med att stuumpan håller sej på det torra. Det har inte hänt på 3 år.

Jag skäms inte för att snacka om mitt "sexliv" så det är ingen idé att folk börjar kalla mej slampa. Tjejer som kallar andra tjejer för slampa och hora förstår jag mej ärligt talat inte på. Okej att killar är omogna och totalt slut i huvudet men varför sjunka till deras nivå?
Till alla tjejer som tänker kalla mej slampa har jag bara ett svar:
Kalla mej vad du vill, jag kan väl inte rå för att jag får kuk och du inte.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Erik

Hej Stumpan!



Jag vet att din blogg visserligen bara är riktad till dem mellan 15 och 30 år, men jag kan ändå inte låta bli att kontakta dig, fastän jag är snart 45 år (ja, du får gärna tycka att jag är en gubbe!). Jag tycker du är URLÄCKER: sexig, härligt frispråkig och underbar. Dessutom en ung kvinna som vet vad hon vill ha, inte skäms för att säga det och med rikliga kurvor (inget benrangel, utan SNYGGA former, härligt att se). Att få träffa dig hade varit så nära himmelriket man kunde komma, och drömma kan man ju alltid...



Kram/E

2011-12-29 @ 19:04:07

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0