Stuumpan svarar: Ont i kuken




                                                      var för får man ont i kuken
                                          det käns såmm åmm man får en nål i kuken
                                                                  hela tiden
                                                               vet du var för?


Jag är ju inte kille så jag har själv aldrig känt känslan, tyvärr.
Så vitt jag vet finns det en hel del anledningar till att killar får ont i kuken. En av grejerna jag vet om som svider rätt ordentligt är när den där strängen, som man ser när man drar bak förhuden, går av. Det svider rätt ordentligt. Det brukar kunna hända när man knullar lite mer än vad man klarar av. Det kan säkert hända av andra anledningar också men det är den jag vet om.
Men du hade antagligen märkt om den har gått av, vila bara då så fixar den sej och sen går den väldigt sällan av igen. Så har jag uppfattat det i alla fall.
Det där är typ det enda jag vet om att ha ont i kuken  

Kolla sjukdomar..

 

Du säger att det känns som nålar.. har du möjligtvis piercat dej precis?

Ärligt talat, jag är tjej. Jag gjorde så gott jag kunde men jag har ingen aning om vad problemet kan vara. Googla eller gå till någon läkare  Jag är bara en liten dålig B-bloggare som nästan inte vet någonting


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: jonas

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mig

bara när jag väntar för länge

då gör det ont när jag kissar bara

anars gör det inte ont

2010-11-18 @ 13:14:22
Postat av: jonas

vad kann det va för fel då vet du det?

2010-11-18 @ 13:16:05
Postat av: jonas

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mig

bara när jag väntar för länge

då gör det ont när jag kissar bara

anars gör det inte ont

2010-11-18 @ 13:18:42
Postat av: jonas

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mig

bara när jag väntar för länge

då gör det ont när jag kissar bara+

när jag är jätte bais nödig åxå

båda delarna gör det jätte ont

hälst vill jag att ta bort kuken helt på mig

så att jag slipper ha ont i kuken

så att jag vill att ta bort kuken helt på mig

så att jag slipper ha ont i kuken

så attt då måsste jag kunna kissa i skärten istället där man kaisar där alt bais kåmmer ut

= bais hålet i skärten där ska kisset kåmma ut

så att kisset och baiset kåmmer ut i samma ställe

så vill jag ha det

och det är all var och det är hela livet

vill jag ha så

då vet du vad jag vill göra

2010-12-02 @ 19:24:50
URL: http://wwwaromabutiken.se
Postat av: camilla

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mej

bara när jag v äntar för länge

då gör det ont när jag kissar bara+

när jag är jätte bais nödig åxå

båda delarna gör jätte ont

hälst vill jag ta bort kuken helt på mej

så att jag slipper ha ont i kuken

så att jag vill att bort i kuken

så att då måsste jag kunna kissa i skärten istället där man baisar där alt bais kåmmer ut=

så att kisset och baiset kåmmer ut i samma ställe

så vill jag ha det

och det är all var och det är hela livet

så vill jag ha det så

då vet du vad jag menar



2011-01-16 @ 13:02:30
URL: http://wwwaromabutiken.se
Postat av: [email protected]

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mej

bara när jag väntar för länge

då gör det ont när jag kissar bara+

när jag är jätte bais nödig åxå

båda delarna gör det ont

hälst vill jag ta bort kuken helt på mej

så att jag slipper ha ont i kuken

så att då måsste jag kunna kissa i skärten istället där man baisar där alt bais kåmmer ut+

så att kisset och baiset kåmmer ut i samma ställe

så vill jag ha det

och det är all var och det är hela livet

så vill jag ha det så

då vet du vad jag menar

2011-01-24 @ 19:13:47
URL: http://wwwaromabutiken.se
Postat av: jonas

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mej

bara när jag väntar för länge

då gör det ont när jag kissar bara+

när jag är jätte bais nödig åxå

båda delarna gör det ont

hälst vill jag ta bort kuken helt på mej

så att jag slipper ha ont i kuken

så att då måsste jag kunna kissa i skärten istället där man baisar där alt bais kåmmer ut+så att kisset och baiset kåmmer ut i samma ställe

så vill jag ha det

och det är all var och det är hela livet

så vill jag ha det så

då vet du vad jag men ar

2011-02-26 @ 21:01:17
URL: http://wwwaromabutiken.se
Postat av: jonas

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mej

bara när jag väntar för länge

då gör det ont när jag kissar bara+

när jag är jätte bais nödig åxå

båda delarna gör det ont

hälst vill jag ta bort kuken helt på mej

så att jag slipper ha ont i kuken

så att då måsste jag kunna kissa i skärten istället där man baisar där alt bais kåmmer ut+så att kisset och baiset kåmmer ut i samma ställe

så vill jag ha det

och det är all var och det är hela livet

så vill jag ha det så

då vet du vad jag men ar

2011-02-26 @ 21:05:38
URL: http://wwwaromabutiken.se
Postat av: jonas

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mej

bara när jag väntar för länge

då gör det ont när jag kissar bara+

när jag är jätte bais nödig åxå

båda delarna gör det ont

hälst vill jag ta bort kuken helt på mej

så att jag slipper ha ont i kuken

så att då måsste jag kunna kissa i skärten istället där man baisar där alt bais kåmmer ut+så att kisset och baiset kåmmer ut i samma ställe

så vill jag ha det

och det är all var och det är hela livet

så vill jag ha det så

då vet du vad jag men ar

2011-02-26 @ 21:06:37
URL: http://wwwaromabutiken.se
Postat av: jonas

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mej

bara när jag väntar för länge

då gör det ont när jag kissar bara+

när jag är jätte bais nödig åxå

båda delarna gör det ont

hälst vill jag ta bort kuken helt på mej

så att jag slipper ha ont i kuken

så att då måsste jag kunna kissa i skärten istället där man baisar där alt bais kåmmer ut+så att kisset så att då måsste

jag kunna kissa i skärten istället där man baiset däralt bais kåmmer ut+ så att kisset

ochbaiset kåmmer ut i samma ställe

så vill jag ha det och det är all var och det är hela livet

så vill jag ha det så

då vet du vad jag menar

2011-03-11 @ 22:04:46
URL: http://wwwaromabutiken.se
Postat av: jonas

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mej

bara när jag väntar fölänge

då gör det ont när jag kissar bara +

när jag är jätte bais nödig åxå

båda delarna gör det ont

hälst vill jag ta bort kuken hälst på mej

så att jag slipper ha ont i kuken

så att då måsste jag kunna kissa i skärten istället där man baisar där alt bais kåmmer ut+ så att kisset så

att då måsste

jag kunna kissa i skärten istället där man baisar däralt bais kåmmer ut+ så att kisset

och baiset kåmmer ut i samma ställe

så vill jag ha det och det är all var och det är hela livet

så vill jag ha det så

då vet du vad jag menar

2011-04-21 @ 19:44:16
URL: http://wwwaromabutiken.se
Postat av: camilla

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mej

bara när jag väntar förlänge

då gör det ont när jag kissar bara+

när jag är jätte bais nödig åxå

båda delarna gör det ont

hälst vill jag ta bort kuken hälst på mej

så att jag slipper ha ont i kuken

så att då måsste jagkunna kissa i skärten istället där man baisar där alt bais kåmmer ut+ så att kisset så

att då måsste

jag kunna kissa i skärten istället där man baisar där alt bais kåmmer ut+så att kisset

och baiset kåmmer ut i samma ställe

så vill jag ha det och det är all var och det är hela livet

så vill jag ha det så

då vet du vad jag menar

2011-07-13 @ 15:34:09
URL: http://wwwaromabutiken.se
Postat av: camilla

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toalettendå gör det ont i kuken på mej

bara när jag väntar förlänge

då gör det ont när jag kissar+

när jag är jätte bais nödig åxå

båda delarna gör det ont

hälst vill jag ta bort kuken på mej

så att jag slipper ha ont i kuken

så att då måsste jag kunna kissa i skärten istället där man baisar där alt bais kåmmer ut+ så att kisset kåmmer i samma stället

att då måsste

jag kunna kissa i skärten iställe

så vill jag ha det så

2011-07-19 @ 14:28:18
URL: http://wwwaromabutiken.se
Postat av: jonas

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mej

bara när jag väntar för länge

då gör det ont när jag kissae+

när jag är jätte bais nödig åxå

båda delarna gör det ont

hälst vill jag ta bort kuken på mej

så att jag slipper ha ont i kuken

så att då måsste jag kunna kissa i skärten istället där man baiusar där alt bais kåmmer ut+ så att kisset kåmmer i samma stället

att då måsste

jag kunna kissa i skärten istället

så vill jag ha det

2011-10-11 @ 22:30:21
URL: http://http:www.aromabutiken.se
Postat av: jonas

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mej

bara när jag väntar för länge

då gör det ont när jag kissae+

när jag är jätte bais nödig åxå

båda delarna gör det ont

hälst vill jag ta bort kuken på mej

så att jag slipper ha ont i kuken

så att då måsste jag kunna kissa i skärten istället där man baisar där alt bais kåmmer ut+ så att kisset kåmmer i samma stället

att då måsste

jag kunna kissa i skärten istället

så vill jag ha det

2011-10-11 @ 22:31:48
URL: http://http:www.aromabutiken.se
Postat av: jonas

ett hål där man baisar och ett hål där man kissar i skärten

så vill jag ha det

2011-10-18 @ 17:58:17
URL: http://http:www.aromabutiken.se
Postat av: camila

när jag är jätte sissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mej

bara när jag väntar för länge då gör det ont jag kissade+

när jag är jätte bais nödig åxå

båda delarna gör det ont

hälst vill jag ta bort kuken på mej

så att jag slipper ha ont i kuken

så att då måsste jag kunna kissa i skärten istället där man baisar där alt bais kåmmer ut+så att kisset kåmmer i samma ställe att då måsste jag kunna kissa i skärten iställe

så vill jag ha det

2012-04-06 @ 12:45:34
URL: http://wwwaromabutiken.se
Postat av: camilla

när jag är jätte kissnödig och när jag kissar i toaletten då gör det ont i kuken på mej

bara när jag väntar för länge då gör det ont jag kissade+
när jag är jätte bais nödig åxå
båda delarna gör det ont
hälst vill jag ta bort kuken på mej
så att jag slipper ha ont i kuken
så att då måsste jag kunna kissa i skärten istället där man baisar där altbais kåmmer ut+ så att kisset kåmmer i samma ställe att då måsste jag kunna kissa i skärten istället

så vill jag ha det

2013-07-19 @ 15:42:27
URL: http://www.facebook.se%20%2B

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0