Nej till ätstörningar

Jag kollade lite gamla inlägg i bloggen och fick upp den här hemska bilden:



Den togs under min värsta period i livet hittills och jag är så jävla glad att jag lyckades ta mej ur det där innan det blev värre.
Såhär många äckliga fel kan jag hitta på en för smal människa



Gropar överallt
Blek hy
Trasigt hår
Kläder som inte sitter snyggt
Tråkiga "former"
Stelt ansiktsuttryck
Ointressant figur
Äcklig att ta på
och slutligen:
Inte vacker någonstans.


Lär er av bilden för fan !




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Linda

Hur blev du så smal? <3

2010-08-14 @ 20:03:55
Postat av: Janina

jag har skrivit ett inlägg om ätstörningar i samhället som jag blir glad om du kommenterar!

fin blogg :)

2010-08-17 @ 20:24:14
URL: http://janinaw.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0