DAG 20

DAG 20
20/7-10

Sista dagen vet jag inte riktigt vart vi tog vägen på dagen. Det finns inga strandbilder och inte heller några bilder från något annat äventyr, så jag vet faktiskt inte vad vi gjorde. Möjligen sov  Med tanke på kvällen 19:s skumma händelser tror jag nog att vi sov .

Jag tjatade i alla fall om mer Extreme rush så för sista gången bar det av till Fuengirola.









Emilia tog någon skitgod drink som första drink



Själv tog jag något jävla skit som var riktigt äcklig. När jag försökte svepa den höll jag på att spy.

Slängde iväg den och så blev det en Extreme rush istället.

Efter det blev det två Screaming orgasm.












Plötsligt sa ägaren,  tror jag att han var, att man fick varsin gratis drink om man dansade på bardisken en låt. Förra gången satt vi på läktaren och undrade vad man skulle göra för att få komma upp dit. Ja men fan, ni vet hur det är, klart man ska dansa på bardisken när man är utomlands - till skillnad från i Sverige får man ju det där. När vi fick frågan var det klart att vi var på. Jag hade med all säkerhet gjort det utan en gratis drink. Filmen blev inte alls bra, men bilderna blev lite bättre.

 





Efter låten fick vi våra drinkar, i form av shottar. Inte mej emot haha.





Jag vet inte vad vi gjorde när vi kom hem, men jag tror att vi städade. Jag hade en plan som gick ut på att sola på dagen, sticka hem och städa, göra sej i ordning och dra ut och nästa dag samma sak. Om man delar upp det på 2 slipper man ta en hel dag och dessutom fick vi maximalt med fest. Eftersom vi ändå inte gjorde så mycket mellan stranden och festandet passade det rätt bra att städa... eller tja, varför inte göra det mitt i natten?

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0