DAG 19

DAG 19
19/7-10

Dag 19 vandrade vi ner till stranden igen. 




 
Ja, jag ångrar att jag inte knöt om snöret runt halsen istället, innan bilden togs.






När det börjar närma sej sista dagen tar man alltid alla strandbilder. Ni vet, dom man sitter och kollar på och längtar tillbaka till sen.







Även om bilderna inte blev så jättebra, är jag glad att jag för en gång skull fick vara med på bild. Det händer inte ofta!

När vi kom hem slänge vi ihop lite käk och fixade knappt till oss överhuvudtaget. Jag ville göra ett tredje försök att shoppa på Bershka så det var rätt bråttom iväg.
Tredje gången gilt!



Den här gången var Bershka öppet. Tyvärr var shoppingen skitdålig i år, men en klänning fick jag med mej i alla fall

Egentligen var mitt shoppingflyt inte med på hela resan. Men jag sparade det tills jag kom hem istället.
Vi vandrade runt ett tag. Jag köpte en fotlänk och sen gjorde jag ett riktigt fynd! Jag köpte två krämer som normalt sätt brukar kosta typ 100-200 i Sverige för typ 20 spänn styck! Inte illa. Jag haffade två, betalade och sen gick vi.
Någonstans under hela rundan blev vi törstiga.. eller hungriga.. eller ärligt talat visste vi inte riktgit vad vi var. Men det blev en liten film tillsammans med varsin cola på någon tom bar i alla fall.



Sen gick vi vidare för att käka. Då hade vi i alla fall kommit fram till att vi var lite hungriga  Vi hamnade på något Hart rock café liknande ställe. Vad det än var hade dom gott käk
 


Efter maten kom efterrätten





Jaa.. drinkar givetvis
En Cosmopolitan



och en obeskrivligt god Extreme rush



Som sagt, vi gjorde oss inte i ordning innan vi åkte till Fuengirola..
Sen komer några detaljer jag inte riktigt vill ta upp , men låt oss säga såhär. Något fick oss att gå därifrån. Något fick oss att ta en buss hem inte alltför sent.. eller tja, vi hade missat den när vi kom dit så vi gjorde något under tiden. Jag tror att vi hände en stund på kareokebaren eller .. nej jag vet faktiskt inte.
Hur som helst åkte vi i alla fall hem, och mycket mer kan jag inte berätta.

En del avslöjar jag i dom här filmerna.. men resten stannar i Spanien.







Efter äventyret bestämde jag mej för att, 4 på morgonen, ta kort på min shopping. Here we go.






Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: P A T R I C I A ( 2 tävlingar pågår!)

kul :)

2010-08-02 @ 11:38:51
URL: http://patriciajacobs.blogg.se/
Postat av: Latino4life

Tjena,tjena du tjejen aka som stuumpan.

Latino4life här.

Ju jag måste bara säga din tjejkompis hon med de svarta solglasögon.Jag måste bara att hon my god vad snygg och sexig hon ser ut i den sverige bikini. ;)

Vad heter hon?Hon het och sexig tjej.Är hon singel? Gillar hon latinos killar?

Puss på dig:)

2010-08-03 @ 01:38:17
Postat av: nicole

vet du hur man blir av med ryggfett

2010-08-05 @ 22:41:55
Postat av: Latino4life

Du stuumpan!

Fråga?

Jag vet inte om du har lust att komma hit till malmö.För att i malmö har vi en festival som heter malmöfestivalen och den börjar den 20-27 augusti.Den börjar på fredag och slutar på fredag.



Då är min fråga?

Vill du eller har lust att komma hit. :)

By the way!

Är emilia singel? :)

2010-08-06 @ 03:15:24

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0