DAG 18

DAG 18
18/7-10

Vi vaknade sent dag 18, så guess what! Vi gick inte till stranden.
Istället solade jag på våran uteplats.

En liten film på det



Sen började vi planera kvällen. Jag ville göra ett nytt försök att shoppa på Bershka. Kvällen innan i Fuengirola stängde allt precis när vi kom dit. Vi insåg rätt snabbt att vi förmodligen inte skulle hinna så vi klädde på oss och åkte till Fungirola bara en timme efter att videon spelades in

.

Jag hade en svag känsla av att allt skulle vara stängt, eftersom det var söndag. Men samtidigt är det ju ett turistställe så jag tog risken... och hade fel. Allt var stängt utom Funky fish. Hipp hurra! Så vi gick vi och käkade lunch på Burger King istället.
40 minuters bussresa för att käka på Burger King, shit trodde aldrig att jag skulle göra det! Men nu kan man bocka av det på listan också.











En utomordentligt snygg bild på oss ombord på bussen på väg hem

Efter det åkte vi hem igen. Det blev en lugn kväll. Antar att kareokebaren tog död på oss! haha


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0