DAG 17

DAG 17
17/7-10

Dag 17 började, för ovanligthetens skull, på stranden.  Den var ni inte beredda på va?!

Vi testade våran nyinköpta olja.. Jag tror inte att den funkade så bra ärligt talat  men den luktade gott i alla fall.

 





Nästan som tant brun, tant grön och tant gredelin  Minns ni dom, haha


Efter stranden gick vi hem, gjorde oss i ordning och sen åkte vi till Fuengirola. Jag passade på att känna att jag behövde åtminstone en seriös bild från den här resan.



Vi åkte till Fuengirola, hittade efter mycket om och men en restaurang sen beställde vi in......



VITLÖKSBRÖD!  Just too good to be true.

Sen kom plötligt, lite för fort, resten av maten. Och det var inte lite det ska jag säga.




Potatis, kött, grönsaker, sås, rött vin och mitt i allt våran förrätt vitlöksbröd och cola.. allt på ett alldeles för litet bord.
Vi käkade och sen hade vi ingen aning om vad vi skulle göra.
Av någon anledning hamnade vi i alla fall på någon miniklubb... höhö undrar hur!

Lolas bar hette den tror jag. Och fan vad jag ångrar att vi gick dit för jag var dum nog att beställa en martini. Den verkade god när man läste vad den innehöll, det var lite olika chokladgrejer, någon grädde och något annat jox. Det lät gott i alla fall men helvete... ALDRIG MER! Emilias Cosmopolitan var desto godare.
Jag pressade i mej en del av glaset och sen gick vi.  

 
En äcklig bild på dödsdrinken. Jag skojar inte, den kan säkert göra både det ena och det andra!

Jag vet inte riktgit vart vi tog vägen efter det, jag tror att vi gick mot bussen och konstaterade att den gick först en timme senare. Plötsligt, innan vi visste ordet av , befann vi oss på en kareokebar. Jag är inte säker, men det kan berott på dom snygga killarna som satt utanför.

En sak är säker.. vi blev i alla fall kvar där långt över en timme. Vi missade inte bara våran buss utan både den efter och den efter den.

En och samma tjej "sjöng" låt efter låt efter låt och tro mej, hon blev inte ett dugg bättre efter varje låt. Hon var totalt tondöv på alla punkter.



Det där var såklart inte för att plåga er








Sen sjöng Emilia en låt också. Ni får en bild, men filmer håller jag i tryggt förvar



Vi sjöng en låt tillsammans också. Men det finns tyvärr inte dokumenterat. Mer än filmen jag spelade in innan.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0