sex i stuumpans värld

Jag ska alldelses strax gå och duscha och fixa till mej lite, så hemsk som jag ser ut efter tiger-maken  men jag känner att jag bara måste svara på en kommentar innan jag gör det och jag hoppas verkligen att den som skrev kommentaren ser det här...

 

... för det är precis sånna här kommentarer och liknande (tex. dom snälla orden ni skriver ibland) som får mej att våga skriva mer, som får mej att våga skriva det jag egentligen kanske inte skulle skrivit och det är sånna här kommentarer som får mej att ge mer.
Jag vill underhålla er, jag vill skriva inlägg som i vissa människors ögon bara är too much men som i mina ögon är något man kan skratta åt. Det där är faktiskt otroligt jobbigt, jag måste hela tiden tänka och skilja på saker som är okej och saker som är för mycket.

I min värld finns det inget som heter för mycket. I min värld kan man skratta åt det mesta, man skrattar och sen glömmer man det. I min värld är sex inte äckligt, det är något man tycker är skönt, något man kan ha kul åt , något som ibland ger en fantastiska minnen och roliga flashbacks och helt ärligt kan man i min värld kombinera det med maxad underhållning.

Hur är det i era världar?

Tack som fan för den här kommentaren och för alla andra fina kommentarer jag får. Det är för er jag fortfarande bloggar. Jag hoppas att ni förstår det.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Hon som skrev komentaren

Man ska kunna skratta åt det mesta. Jag gillar din stil och du sätter alltid ett leende på mina läppar. Och just därför förtjänar du sånna komentarer :D

2010-04-24 @ 14:29:34

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0