Måndag

Hej
Jag kom precis hem och tänkte bara konstatera att jag verkligen inte har ett skit att berätta . I skolan idag diskuterades det hej vilt om den där jävla Rom-resan, som jag ärligt talat börjar bli trött på redan nu. Jag är så himla glad att jag aldrig riktigt brydde mej om den, för då slapp men deppa över den här "krisen".

Jag skippade sista lektionen idag och åkte och övningskörde lite. Jag ska boka några nya tider på körskolan, sen tycker jag fan att det börjar bli dags att köra upp. Det här har tagit två månader nu .. är det länge? äh, jag vet inte , jag vill bara ha mitt körkort nu


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

Få Spotify Premium helt gratis!



http://www.gratispremium.com/?ref=146882

2010-04-19 @ 18:51:18
Postat av: ida

Hej stumpan titta gärna in på min blogg och läs lite och kommentera snälla!!<33 pussar

2010-04-19 @ 19:03:46
URL: http://samulasmillis.blogg.se/
Postat av: Emma

jag är med och tävlar för jag behöver löshår har kort håtr

2010-04-19 @ 20:44:50
URL: http://emmabanana.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0