Fredag, härliga fredag

Hej

Det är fredag. Är vi lyckliga? Ja det är vi!!
Men det kommer bli långt ifrån en lugn helg för min del. Jag har fullt upp från morgon till kväll och dessutom ska jag jobba hela helgen. När måndagen kommer kommer jag nog vara helt slut, ärligt talat.

Det är fredag, och jag vet att ni inte spanar in min blogg så jättemycket under helgen, men jag tänkte ändå försöka få iväg några inlägg



Bland kan jag inte låta bli att undra vad ni tror och tycker om mej. Jag har ne känsla av att vissa av er tror att jag är största sexfreaket som tänker på sex 90% av dygnets vakna timmar, vissa av er tycker säkert att jag skämmer ut mej i 90% av mina inlägg och andra tycker säkert att jag bara verkar allmänt sjuk. Jag har ingen aning, men jag kan, som sagt, inte låta bli att fundera i bland.

Det skulle vara superkul om någon av er någon gång vågade yttra en liten mening om hur jag verkar vara som person.  Tja, om det inte är något helt idiotisk förstås för det har jag ingen lust att läsa ens.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: johan

Om du inte hade haft en kategori på bloggen om sex är du väl inte mycket mer annorlunda än gemene man

2010-04-23 @ 17:21:32
Postat av: m

TYcker du verkar vara en stark person, grundat på vad du varit med om. Du verkar vara rolig och snäll :) Ibland verkar det som om du känner dig mer ensam än vad du är..



PUSS! :)

2010-04-23 @ 19:00:36
Postat av: sussie

Du ÄR en grym tjej! Du har haft en del svårigheter i livet av vad jag läst här, men tagit dig igenom dom och rest dig igen! Du verkar vara en tuff, glad och sprallig tjej full av energi och det smittar säkert av sig på din omgivning!

Och alla har vi våra bra och dåliga dagar, så är det ju... Världen ligger framför dina fötter, go and get it!!! :)

2010-04-23 @ 23:33:13
Postat av: Anonym

Kul att du vågar vara dig själv!,

2010-04-24 @ 16:55:09
Postat av: Bella

Du pratar väldiigt mycket men du är söt ändå, I like you a lot ;)

2010-04-26 @ 19:41:52
URL: http://mebella.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0