Lång dag på jobbet imorgon

Gud vad mycket tid jag har lagt på dom här inläggen nu. Ett inlägg har tagit typ en timme bara för att jag har hållt på och trixat lite med photoshop.
Och den här kvällen skulle jag egentligen plugga *suck*

Får sätta igång nu. Sen måste jag sova. Jag har en lång arbetsdag imorgon. Och hemskt nog är det lördag:

- Ett happy meal med cheeseburgare tack
- .....
- jaa, och QP för mej
- Okej så du vill bara ha en cheeseburgare i ditt happy meal eller?

- 2 happy meal med milkshake
- smak?
- vad finns det?
- choklad, jordgubb, vanilj och skogsbär
- choklad
- i båda?
- och big mac company till mej tack

Herregud vuxna lär er läsa. Om det står att man ska göra 4 val till varje happy meal så gör fan inte ett då! Och imorgon är det lördag det är haaaaaaappy meeeaaal - dagen. Hela jag är så fruktansvärt haaaaaappy på jobbet på lördagar.
Snorisar som bråkar , skriker och vägrar säga vad fan dom ska ha. Och sen trasslar dom med leksaker och ska hplötsligt inte alls ha bilen utan nu ska dom ha dockan för att syrran tog den...

It´s gonna be a tough day... and I´m not gonna grab a snickers


Bilden har inget med texten att göra


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Jessica Dahlström

förlåt för sent svar. idag ska jag hälsa på mina föräldrar, vad ska du göra?

2009-09-26 @ 09:16:13
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se/
Postat av: Anonym



Hejsan fin blogg , lust o följa varandra via bloglovin ? :)

puss från emmy

2009-09-26 @ 17:14:45
URL: http://baraeemmys.blogg.se/
Postat av: amanda

Bra blogg :)

2009-09-26 @ 22:06:30
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: amanda

Bra blogg :)

2009-09-26 @ 22:06:34
URL: http://amoriito.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0