New shoes

Hej

Idag är det fredag, snart lördag och jag ska upp och jobba. 

Idag kom jag hem med ett par nya skor
Otippat

4:e paret den här månaden, jag sover i alla fall gott

Idag har det varit en minst sagt "farig" dag. Efter skolan åkte jag, Roya och Emilia till stan för att jag skulle prova ett par lårhöga stövlar som jag hade hittat. Som vanligt fanns dom inte min storlek så min jakt fortsatte. Tillslut hittade jag i alla fall dom perfekta och lycklig var jag  (allt tackvare Roya)
Mindre lycklig blev jag när jag kom på att jag hade lämnat plånboken. Jag kan säga att jag tappert förökte med ledsna hundblicken när jag kom till kassan för att lägga undan stövlarna. Jag ville lägga undan dom till på söndag eftersom jag jobbar hela lördagen... det gick inte tjejen med på.

Efter att vi hade tänkt efter en stund åkte jag och Roya hem till mej fort som satan. Hämtade pengar och åkte tillbaka till stan för att köpa skorna. Tro mej, dom var helt klart värda det.
18:43 sprang vi in i affären och dom skulle stänga 19:00. Glada kom vi i alla fall ut med skorna

 



Dagens sanning: Både Kenza och Kissie kan trycka upp sin lårhöga i röven för deras är inte ens i närheten av dom här.

Spring förbi närmsta Skopunkten, 599 kronor så jävla värt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Julia

hej är väldigt intresserade av att köpa din skor hade likadana förut fast dem var ifrån scorett men dem sålde jag för de var för stora.. nu kan jag inte hitta någon 38 och ingen annonserar ut dem så jag får hoppas på att du har lessnat på förra årets modell :) min hotmail är [email protected] ifall du är intresserad så kan vi prata mera / julia

2010-10-04 @ 20:08:08

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0