Fredag

Hej
Fredag och sista dagen innan lovet  Love it.
Nu är det en vecka med bara jobb och stora mängder sprit. Nya pengar idag också.
Issa har en bra dag idag.

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Imorgon är det 9 timmars arbete som gäller. Desutom är det någon fest och högskoleprov i Alvik så det kommer finnas gott om jobb till mej imorgon.

När jag väl har slutat är det fort hem som gäller och sen ska jag ut och roa mej  Hoppas bara att Roya blir tillräckligt frisk för att hänga på, annars kommer hon nog missa något .

öndag handlar om jobb igen, så vet inte riktigt när jag ska hinna klämma in några inlägg. Det blir väl antagligen några stycken ikväll. Ska försöka fixa nya naglar också

To night's gonna be a good night. Förhoppningsvis blir den desto bättre imorgon kväll


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0