Torsdag



Anledningen till att det har blivit taskig uppdatering idag.
Var på Taco bar med älskade best friend.  Fick veta att en kille som jobbar där tyckte att jag var snygg.. vad fan kunde vi inte fått gratis käk för då?! Haha

Jag borde verkligen börja plugga nu, jävla skit. Men nyss ringde någon här och sa att denna någon beffinner sej på E4 och är utanför mitt hus om 20 minuter... Haha vem kan denna någon vara?

Om inte denna någon vill hjälpa mej med rättskunskap så kommer det inte bli något pluggande för mej.

Haha kul att jag gör en ledsen gubbe för att det inte blir något pluggande ikväll. Nej men ni fattar väl att den ledsna gubben är för det jävla IG:t som jag kommer få på provet imorgon, eftersom denna någon mycket hellre vill knulla än att hjälpa mej på åtminstone G på provet imorgon.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Classy

Ja den är skitsnygg! ;) Börja använda den kvinna, jag brukar ha ett vanligt linne under bara ;)

Självklart ska du va med i tävlingen, lycka till nu ;)

Å du rösta gärna JA/NEJ på frågan i mitt senaste inlägg :)

2009-11-26 @ 22:35:15
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Classy

Haha, såg kommentaren om tatton nu. Du är ju för gullig! :)



Men visst är de snyggt med en sådan tatuering? Jag ska lätt göra en, så fort jag kommit på exakt vad jag vill ha och har pengar till det så ska jag boka upp en tid ;) Klart du ska göra en du med! Har du nån bild på din? :) Hehe, tack stumpan. Fast skulle vilja bygga ut den jag har i svanken nu, göra den lite störe och lite mer "egen" ;)

Ja det är min kropp på bilden och ja ganska nöjd är jag, skulle bara trimma den lite mer, har inte tränat på ett tag nu :P haha... Men nöjd är jag! ;)

Å du har rätt, lagom är bäst! :D

2009-11-26 @ 22:38:26
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Lilmary

Härligt! :)



Det är fint med mig! :p

Har du för planer för dagen?



Kram

2009-11-27 @ 12:30:46
URL: http://lilmary.blogg.se/
Postat av: Classy

Vad bra gumman! :) Ja visst är han söt :) I'm in love ;)



Precis, sen fick jag den av ett ex till mig också. Så vill göra om den lite så att jag kan känna att de e nånting jag själv gjort och inte fått av honom...

Din va verkligen as snygg! :) Lagom stor också ;)

Fast jag vill inte bli "smalare", jag är faktiskt nöjd. Jag vill bara bli lite mer "fastare", typ som kanske låren å armarna ;)

Jag blir jätte glad när du säger så och jag förstår vad du menar hjärtat! :)

Allt bra idag luddfia ? :P

2009-11-27 @ 13:33:07
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: erture

Hej.

Kul att du gillar mina smycken. Metallhängerna och kedjorna jag använder mej av är guld eller silver pläterade. Grunden i dem är koppar och andra metaller. Jag tycker de funkar bra och är snyggt. Inte alls lika dyrt som om det skulle varit bara rent silver.

Mvh Erika

2009-11-27 @ 14:45:58
URL: http://erturesmycken.blogg.se/
Postat av: erture

Hej igen. Det finns länkar till de sidorna på min blogg. Säg gärna vilka sidor du är inne och tittar på. Kanske du har någon bra sida som jag inte hittat till än. Mvh Erika

2009-11-27 @ 18:04:20
URL: http://erturesmycken.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0