Lördag

Hej

Det är lördag, men det känns fan som söndag. Brommaplan ringde för en timme sen. Eller tja, själva plattformen ringde väl inte precis men någon utan namn från Donken ringde. Dom behöver tydligen hjälp och vem ringer man då? Issa såklart. Det verkar som att jag är den enda som ställer upp..

Ett tag till är jag i alla fall hemma.

 

Det finns massor jag borde göra. En av sakerna jag borde göra först och främst är att öppna min engelskabok som jag ska ha läst ut om typ en vecka. I onsdags skulle vi ha läst åtminstone 100 sidor. Jag har än så länge läst bokens titel på första sidan, och det är allt.

Strålande


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0