Later bloggisch

Jag ska ta det lugnt ett tag och äta lite... sen kommer det massor med inlägg

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: we all bleed

hej tjockis! hatar du mig?

2009-11-13 @ 16:32:42
URL: http://weallfnbleed.blogg.se/
Postat av: classy

Haha, jo det är ju de :P Jasså vad roligt, vad innehåller dom då? :)

Precis, man tjänar ju liksom på att handla där. Har försökt få i de i min sambo men han fattar fortfarande inte de, killar alltså! :P haha



Ja men du det har du rätt i, det finns massa nackdelar med att vara sambo men fördelarna väger över :P Okej, kanske inte i det här fallet men ändå, haha :P Jag har ju redan en bebis så får vell nöja mig med henne, men hon är my number one så jag är mer än nöjd. Bara det att de skulle va kul med en valp igen :D



Ska du göra idag då gumman?

2009-11-13 @ 16:52:08
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0