Chillar galet

Nej nu behöver jag te! En stor kopp får det bli.
En stor kopp te och en film

 

Några timmars vila får jag sen ska jag åka och hjälpa till på jobbet. Jag vet, jag veeeet att jag är sjuk och borde stanna hemma. Jag veeeeet! Men ni snackar med fel person. Jag ställer alltid upp om någon behöver hjälp

Knulla mej själv kan jag göra senare.

 

Undrar vilken film jag ska se innan jag åker i väg. National treasure var länge sen. Hmm.. Har ni några bra filmtips får ni jättegärna tipsa. Jag tackar och tar emot. Jag behöver alla tips jag kan få nu.

Vi hörs om ett tag igen

Later


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0