Idag

Hej
Det är lördag och jag är uppe tidigt som vanligt. Idag ser min dag ut ungefär såhär:
Om en stundska jag käka lite frulle och sen lite senare ska jag iväg till gymmet ett tag. Efter det, när jag kommer hem, blir det nog en massa bloggande, eftersom jag har dissat så mycket nu. Sen ska jag väl käka middag och vid 7-tiden ska jag träffa Sara =).
Jag och Sara träffas typ bara en gång i veckan numera, det är rätt trist. Men jag har ett förslag som hon säkert inte alls kommer gilla, men jag ska i alla fall fråga henne.

Har inte så mycket att säga just nu, men jag tänkte att jag kanske kunde skriva nästa del av novellen när jag kommer hem, jag har ju också shoppat en del när jag inte bloggade så jag tänkte snabbt visa lite vad jag har köpt.
Förmodligen blir det en outfit för ikväll också. En ny ställning kan ni ge er fan på att ni får också ; ). Så bloggen är i sin vanliga form, men snart drar jag igång det nya projektet =).





2 ganska gamla bilder på mej och Sara =P haha

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Erica och Sofie

Kolla på våran blogg =)

2009-05-23 @ 10:34:25
URL: http://izcaji.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0