1000 tack till er <3

TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR ALLA SÖTA KOMMENTARER!! DET ÄR NÄSTAN SÅ JAG BÖRJAR KALLA ER FÖR MINA ÄLSKLINGAR SNART, MEN JAG HÅLLER DET INOM MEJ SÅ SLIPPER JAG FRAMSTÅ SOM EN FJORTIS.
MEN NI VET DET, ATT I MITT HJÄRTA FINNS EN LITEN PLATS FÖR ER SOM BIDRAR MED NÅGRA ORD SOM GÖR ATT JAG FORTFARANDE FINNS PÅ DENNA JORD! NI ANAR INTE HUR MYCKET ERA ORD BETYDER.

EN 1:A OCH OTROLIGT MÅNGA 0:OR TACK TILL ER SOM HAR SKRIVIT. NI VER SJÄLVA VILKA NI ÄR. OCH DET ÄR NI OCH NÅGRA ANDRA SOM FÅR MEJ ATT FORTSÄTTA GÅ!

KRAMAR TILL ER SÖTA MÄNNISKOR


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Roya

Du är söt.. läs mitt senaste inlägg

2009-05-26 @ 23:18:02
URL: http://roooya.blogg.se/
Postat av: Celina

okej då vet jag:)

2009-05-27 @ 09:35:08
URL: http://starbucks.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0