the choise is all mine

Okej jag ljög.... om att det inte har hänt ett skit.. det har det och det som har hänt är inget annat än jävligt skit.

Jag är förbannad, besviken, sårad, känner mer lurad, bedragen, utnyttjad, jag känner mej så jävla dum i huvudet som inte fattade och som bara gick med på allt.

Jag är trött på att jag är så jävla godtrogen, men samtidigt, jag kan ju inte utgå från att alla människor sljuger i varje mening. Vilken människa skulle jag bli då?
Jag ugår ju givetvis från att när en människa säger något till mej så är det sant, varför skulle den ljuga lixom?
Ja, varför?

Men under åren som gått har jag lärt mej att vara mer kritisk, men vad fan gör man när man kommer till den här punkten då? Punkten då man tvingas göra ett avgörande val. Jag har ju personligen en tendens att göra fel val, gjorde jag det den här gången också?

Tja, förmodligen

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0