nya shorts

Oj vad ni skriver att mitt ex är snygg, vet inte riktigt hur jag ska tackla det dock. Förr kunde man ju ta det som en komplimang eller bara bli allmänt svartsjuk, men nur får jag väl säga att det är kul att han har så många nya tjejer som vill ha honom.. antar jag.

Anyway, det jag tänkte skriva om idag innan jag gör mej i ordning är shoppingen för den här veckan.
I tisdags innan jag träffade Carre köpte jag ett par nya shorts till sommaren. Rosa jeansshorts blev det.



♣ Shorts- New Yorker- 179 kronor


Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Mickis

Söta shorts :) kommer säkert sitta jätte fint på dig :)

2009-03-28 @ 17:45:43
Postat av: Sandra Nordin

Riktigt fina :-)

2009-03-28 @ 22:55:25
URL: http://www.sandranordin.com
Postat av: FRIDA

Jätte snygga shorts! :)

2009-04-06 @ 15:49:04
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0