den underbart söta

Åh jusste, idag när jag kom hem fick jag ännu en överraskning.
Innanför dörren ligger nämligen två små söta paket till mej =).

Eftersom jag gillar spänningen väntade jag i ungefär två minuter med att öppna dom, sen gick det inte längre.

Paket nummer 1:



I ena paketet låg ett fint halsband med det söta ordet "Baby", det råkar vara ett av mina favoritord ETT AV MINA SERIÖSA FAVORITORD! Dom som känner mej har ju hört "snuskigt" och "fladdermus" som mina favoritord, men det är väl mest för att dom låter så jävla roligt när man säger dom. Baby däremot är allmänt gulligt på något sätt.
Anyway, det här fina halsbandet låg i alla fall i ena paketet.

Paket nummer 2:


Det andra paketet är bara hjärtkrossande, ni fattar säkert.
På bilden ser man en svart klänning och det är inte vilken klänning som helst. Det råkar vara den underbart söta klänningen som jag skulle ha på mej på min och Carres ett års dag. Nu vet jag inte vad jag ska göra med den. Att titta på den ger mej minnen men den är för söt för att slänga. Jag som hade bestämt exakt allting, skor nagellack, present.. rubbet. Det kanske kommer en dag då jag får använda den utan att se tillbaka på allt som har varit sen jag träffade Carre

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Maria

Den klänningen var verkligen otroligt fin, skulle vara kul att se hur den ser ut på, kan du inte visa någongång?

Synd bara det där med carre, man fattar ju :(

Hoppas det blir bättre snart gumman

2009-03-12 @ 15:31:06

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0