Ställningar bakifrån

Dat var länge sen jag tipsade om något på sex & kärlek biten.
Innan jag åker hem till mamma för att välja ut en klänning till skolavslutningen imorgon ska jag tipsa om en ny ställning.
Ni brukar ju gilla det =)

Då var det dags för ställningar bakifrån =)      (Mina absoluta favoriter om jag får säga det själv)

Ställningar bakifrån:


Den här typen av ställningar ses ofta som lite djuriska och mer råa än andra. Killar som särskilt gillar rumpan uppskattar dem eftersom de får en så bra utsikt. Som tjej gillar man bakifrån särskilt om man gillar när killen är djupt inne, och vinkeln är dessutom perfekt för g-punktsstimulering.

Ställningarna är inte särskilt jobbiga fysiskt, men är ändå jättebra för snabbare och lite hårdare sex om det är det ni är sugna på.

Eftersom man kan trycka på riktigt bra och eftersom killen har en sådan vacker utsikt kan han ibland tyvärr komma snabbare i den här typen av ställningar.
Killar som är välutrustade måste också vara försiktiga så att de inte kommer för djupt in så att det gör ont för tjejen. Förutom det kan den här typen av ställningar rekommenderas för alla typer och om du inte provat ännu är det definitivt dags för det nu!


Here we go


Kramar



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

det här ser jag fram emot hihi

2009-06-13 @ 23:14:45

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0