Vila i frid

Hej
Jag vill snabbt bara skriva ett inlägg till Therese Johansson Rojo.
Jag fattar bara inte hur sånt här kan hända. Jag kände henne inte, så jag har ingen aning om hur det känns för hennes nära & kära just nu. Jag kan bara ärligt säga att när något sånt här händer lider jag med dom.
Sånt här borde inte få hända.



Hon var bara 16 år och hade så otroligt många lyckliga år kvar att leva. Jag hoppas verkligen att den skyldiga får ett straff som inte ens Satan skulle göra för en miljon.

Här oavnför har jag lagt in en bild som visar några av alla 2004 kommentare hon har fått i sin blogg. Dom flesta kommentarerna är sånna man blir tårögd av, men det finns också kommentarer där det står:
- Hon förtjänade att dö.
Jag skriker ut till varenda ungdom på internet: VAD I HEKVETE ÄR DET?! ? MAN SKRIVER INTE SÅ TILL EN OSKYLDIG TJEJ SOM BLIVIT AV MED LIVET HON EGENTLIGEN FÖRMODLIGEN VILLE LEVA!!!
Nu vet ju inte jag hur hon mådde, men hade hon kunnat hade hon säkert kommit tillbaka nu!

Det finns också kommentarer i henne blogg där folk spamar sin egen  bloggadress för att få besökare
VAD I HELVETE ÄR DET?!
människor som gör sånt här, en fråga: Har ni ingen som helst respekt i kroppen?!
Vad vi har här är ett tragisk mord som aldrig borde ha hänt, en oskyldig tjej är död och allt ni bryr er om är besökar! FY FAN FÖR ER SOM GJORDE DET!!

Jag hoppas nu bara otroligt mycket att hon har det bättre nu än vad hon hade på jorden, och jag hoppas att alla hennes anhöriga tillslut, någong gång i framtiden kommer kunna sluta gråta sej till sömns varje natt. Det som har hänt är otroligt tragiskt och borde aldrig ha fått hända...

Vila i frid..


Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sofie

Så hemskt :(

2009-06-13 @ 18:03:12
Postat av: meddii

2009-06-16 @ 21:40:23

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0