Löparen



Den här ställningen går till så att tjejen hukar sig ner (lite som en groda) framför killen som står på knä och som sen kommer in bakifrån. Tjejen bör svanka en del med ryggen för att göra det enklare för killen att ta sig in.



Löparen

Killen kan också hålla upp tjejen lite, som bilden visar, eftersom man annars blir trött i benen väldigt fort. Ni kan turas om att göra "jobbet" eller prova på det simultant för bästa effekt.


Extra
Killen har även här mycket utrymme att ta på vilka ställen hon än gillar.


Loveugars betyg (0-5)

För tjejer
Bekvämlighet: 1,5
Svårighet: 3,5
Njutning: 3,5

För killar
Bekvämlighet: 4
Svårighet: 1
Njutning: 4,5

För båda
Intimitet: 2
Penetrationsdjup: 5
Penetrationsrörlighet: 4,5


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: linda

jo jag undrar en sak, när du säger bakifrån. är de i "rövhålet" eller i slidhålet"?kram

2009-06-24 @ 20:49:05

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0