Jävla skit !

Hej
Just nu sitter jag faktiskt hemma hos mej, ensam.
Det var ett tag sen känns det som, men snart ska jag nog iväg igen.

Större delen av den här dagen har gått åt till att fixa med datorn, där för har jag inte bloggat något. Det känns verkligen skit att jag har slagit ihjäl en hel dag på fullständigt onödigt skit! Men men, nu börjar allt fixa upp sej, tur det för jag är färdig för att slå sönder min dator här.

Jag har i alla fall haft tid att kolla lite internetshopping nu på slutet, det har man ju alltid tid till och om inte annat TAR man sej tid ;).
Det gör mej på bättre humör i alla fall, men vad som sen gör mej på sämre humör är att jag inte har hittat något snyggt än och vad som sen gör mej på ännu sämre humör är att vädret blev skit igen. Det som var så fint =(.

Okej.. det är nog bäst att jag inte skriver mer idag. Som ni märker är jag inte på speiellt bra humör idag.
Hoppas ni är gladare i alla fall

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0