Idag avslutas tävligen, är du inte med? Vad väntar du på?!

Hej
Usch vad jag uppdaterar dåligt just nu =(.
Men ni vet ju att jag jobbar hela dagarna så det är jättesvårt att uppdatera något då.
Och dessutom är min kamera sönder så jag kan inte ens ta några bilder och visa =(.

Men nu till något viktigare.

Idag avslutas tävlingen ! Ni som ännu inte har anmält er, gör det innan det är försent! Den här chansen vill ni inte missa.
Tävlingen avslutas senare ikväll.
Tur för er, hemskt för mej. Jag önskar att jag kunde ge er ett hårstrå var, eller ännu bättre ett set var. Tyvärr blir det bara en vinnare och det känns otroligt jobbigt att göra er alla så besvikna. Jag vet ju hur mycket ni alla vill vinna. Men tyvärr är det så livet är. Själv har jag adlrig vunnit något i hela mitt liv och antal tävlinga och spel jag har deltagit i är så många att det är omöjligt att räkna.
Men jag har lärt mej det, och tyvärr blir det många som inte vinner ett clip on set ikväll.

Men hörni! Jag kommer ha massor med tävlinga är framöver ;) Promise!

För er som inte är med i tävlingen än : http://stuumpan.blogg.se/2008/july/vinn-ett-clip-on-sett-med-manniskohar-vart-95.html

Tuta och kör!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Mirka

Åh kul att se när den avgörs! Håller tummarna för min del ja :)

2009-06-25 @ 19:43:08
URL: http://mirkas.blogg.se/
Postat av: Miranda

jag vill vinna tävlingen :o <3

kram

2009-06-25 @ 19:52:35
URL: http://oljepalm.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0