Idag

Jag har uppdaterat dåligt idag, ledsen för det. Men jag har haft fullt upp med att måla klart mitt rum här.
Jag är så trött på att måla nu och jag vill gå vidare till dom roliga sakerna så det kan bli fint här.

Jag längtar verkligen tills jag kan visa före och efter bilder för er så ni får se hur duktig jag är på att hålla på med renoveringsgrejer och sen kanske vissa av er slutar kalla mej för wb fjortis.
För ärligt talat är det verkligen ingenting jag vill vara, vi har så gott om dom redan så varför ska jag förstöra mej själv för att det ska finnas en meningslös människa till.
Nej då är jag hellre wb bäst snyggast och vackrast i sånna fall ;)

Jag önskar att jag hade mer att säga men eftersom min kamera har fuckat up sej totalt kan jag inte ens ta bilder så inga outfits blir det.
Men jag kommer nog på något snart ;)

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Elin

Ska till Danmark om 2 veckor.. Annars blir de inte mycket som händer i sommar..



Själv då?

kram

2009-06-19 @ 02:00:15
URL: http://karisma.bloggagratis.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0