Hej då Sverige, Hóla España

Det går bra för mej här.
Nu är klockan 00.56 och jag har fortfarande inte ens tagit fram en väska. Om några timmar far jag iväg.
Det känns bra det här.

Bilden är gjord i paint eftersom jag inte hade så mycket tid nu. Det är därför den är så ful haha

Om några timmar åker jag i vägen igen

Men gaaaah jag kommer sakna min vänner. Sara, Roya och ni andra.. bäst för er att ni finns kvar när jag kommer hem!
När jag kommer hem hittar vi på något riktigt kul! Först ska jag bara skryta lite med min bärnna .

Ooops så var klockan 01.08. Plikterna kallar, jag måste verkligen börja packa nu.

Nu hör ju såklart från mej så fort jag kan

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Jenilita

hej gumman fin blogg du har kul att du ska ut o resa:) själv befinner jag mej i lasvegas:) ha det så kul Kram

2009-07-01 @ 01:49:19
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Roya

i will miss u äckligt mkt =( ha de så jäkla kul o schteeeek extra mkt för mig!!

2009-07-01 @ 04:39:30
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0