Fy på er läsare

Nu blir jag lite besviken på er läsare =(.

Först klagar ni var eviga dag på att jag ALDRIG uppdaterar.
Dom senaste dagarna har jag dessutom uppdaterat som en galning. Och ni tackar mej genom vadå?
mmm jusste

Fan sluta klaga då i sånn fall. Om den här bloggen inte passar dej ändå så varför ska man tjata på att jag ska uppdatera?
Jag gör exakt samma sak som typ 90% av alla bloggare. Jag skriver om saker som jag tror kan uppskattas av andra att läsa.
Men vad i helvete, kom gärna med egna förslag på saker som är bättre då! Om ni, framförallt ni som inte har egna bloggar, tror att det är så jävla lätt att bli en känd bloggare då tycker jag att ni ska starta en egen blogg så får vi se hur bra det går !!!!


Usch många sura gubbar till vissa av er där ute!

Kramar till resten

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Carola

Förstår inte alls vad folk klagar på, du skriver väl inget som är konstigt? Bra att du står på dig i allafall. Det är din blogg, du får helt bestämma vad som står här utan att någon borde klaga . Är det så kjävligt kanske dom inte borde läsa.

2009-06-08 @ 21:24:30
URL: http://smooaa.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0