Förlåt för tråkigt blogg just nu

Hej nu är jag hemma.
Imorgon kan jag blogga mycket igen =). Fick sparken idag så nu ska jag vara hemma imorgon. =)
Fat då vill jag väl ligga och sola, men jag kan ju alltid ta med lapen ut fast då är det så svårt att se något.

Jaja det får bli morgondagens problem.
Nu är jag i alla fall jättehungrig och ska precis gå och göra några pannkakor och sen sätta mej i solen och äta upp dom. Ska bli jättegott =)

Föråt att min blogg är så tråkig just nu, men min kamera är ju trasig så den liggen söndermonterad här och går inte att använda =(. As trist men så det blir färre bilder och då också färre inlägg eftersom jag vill ha en bilder i varje inlägg.

Förlåt för det, men jag kommer komma igen det lovar jag.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0