förlåt alla fjortisar som bloggar.. men jag gillar verkligen inte er

Klockan börjar närma sej 00 och jag sitter och kollar runt lite nu innan jag ska börja fixa här och gå och lägga mej.
En sak slog mej precis!
Finns det bara äckliga fjortisbloggar nuför tiden?

Först har vi ju då Dessie och Paow som låtsas bråka varannan dag för att sen bli sams dagen efter, enligt rykten för att få fler besökare. Rätt troligt men man vet ju aldrig. För att inte vara för "fördomsfull" men småkexen är ju, vad är det? 93 och 94 om jag inte minns helt fel nu. Jag är inte fördomsfull, men jag vet hur dom är.

Har ni hört uttrycket:
Allt innan 92 är det inget fel på.
92:or går att rädd
Resten är förstört.

Det förvånar mej fortfarande hur äckligt bra det stämmer. Självklart finns det undantag. Men dom flesta 93:orna jag känner till är ... tja... kvaddade. Och 94:orna är inte mycket bättre.

Sen kommer ju resten.

Jag vet vad ni tänker, är 92:or så mycket bättre då?

Svaret är väl, njae förmodligen är dom flesta av oss lika kvaddade men vi är förhoppningsvi mognare och förhoppningsvis mognar även Paow och Dessie... fast det lär ju ta sin tid... det lär nog ta jävligt lång tid.


Efter det har vi ju Tessie som utnyttjar Paow för att få fler besökare.. ser det ut som. Jag säger inget så har jag ingenting sagt.

Listan går att göra lång.


Varför måste alla vara fjortisar? Är det kul att se ut som alla andra?! Om någon fjortis där ute läser min blogg, vilket jag verkligen inte hoppas, men om. Kan inte du skriva en kommentar då och berätta lite kort vad i helvete det är som är så fantastiskt med att vara orange i ansiktet, ha vita läppar, ett hår som skriker fejk och som kommer ramla av vilken sekund som helst på grund av all hårspray, vad är det som är så kul med att trängas med typ 1000 människor på Elverket? Och sist men inte minst, vad i helvete är det som är så kul med att vara så fruktansvärt hatad?! 

Kära läsare, jag vet att ni inte alltid håller med mej, men det händer.
Jag kanske talar för mej själv men fy helvete vad jag börjar bli trött på den här "fjortis-bloggs-trenden". '


(bilden är kanske inte så passande... men vad fan)

Länge leve dom stora bloggarna som än så länge är i toppen!

Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: emil & vendela

jättefin rosa blogg :) jag gillar rosa bloggar. men har ingen själv eftersom att vi är två viljor i min blogg :):P Hihi, ha det bra!

2009-06-17 @ 12:17:06
URL: http://emewen.blogg.se/
Postat av: sannie

haha underbart inlägg :P

håller med dig. dock kanske är mitt hår lite förstört.. men inte så som deras.. förhoppningsvis! haha.

2009-06-17 @ 20:27:13
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: enira

härlig blogg

kram .

2009-06-17 @ 22:12:55
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: Elin

Trist att han ska vara borta så länge. :/



Hoppas du ändå får en toppen sommar. Du får se till att hitta på extra roliga saker så tiden går fort tills han är hemma igen!



Kram

2009-06-18 @ 00:04:44
URL: http://karisma.bloggagratis.se
Postat av: Malin

åååh jag håller verkligen med dig!!! Dom är så grymt irriterande och fattar inte att dom ser ut som en gammal bilmekare i ansiktet, det jag stör mig mest på är nog att dom kommer så långt dom gjort genom att vara elaka och bråkar, sen att dom verkligen tror att dom var först med den stilen och alla vill va som dom hahah shiiit!

2009-06-18 @ 11:18:14
URL: http://knubbismalin.blogg.se/
Postat av: Roya

håller med dig ..

2009-06-18 @ 12:56:19
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0