Det är sent, men ingenting kan hindra mej!





1. Vad heter hon? Sara Linnea Olsson
2. Hur gammal är hon? 17, nybliven gamling !
3. När träffades ni sist? Idag :)
4. Vad har hon för hårfärg? brunett     ....   (så hett, fan kunde inte låta bli, försökte men det gick inte)
5. Brukar hon färga håret? Nej, asså hon försökte ju bleka det en gång... men .. det nämner vi inte =P
6.Vad har hon för parfym? Hon har precis fått en ny, det vet jag =D men jag minns inte vad det var =/ men det luktar gott =D
7. Är hon galen? asså.. hehe ... JAAAAAAA
8. Vad är erat första minne? Kickboxningen =D
9. Har ni många minnen ihop? Ja fast dom flesta är så flummiga så inte en jävel fattar ;P
10. Vart bor hon? Nockeby och fucking Årsta som ligger på värsta ön ute i havet, creeeeepy
11. Har ni varit utomlands tillsammans? Inte än, men vi planerar ett genombrott när vi är 80 ;)
12. Hur ser hennes klädstil ut? Svår att beskriva. Hon är en snygg brud i sina bästa år, det funkar va?
13. Vad heter hennes syskon? Syrran heter Malin och brorsan heter Fred.
14. När träffades ni första gången? Efter sommarn är det 7 år sen =)
15. Hur träffades ni? När vi båda började på kickboxning =)
16. Vad går hon i för sporter? hon tränar in för guiness rekordbok, vem kan röka flest cigg på en dag ;P
17. Vad brukar hon göra på helgerna? allt som en 17åring normalt sätt gör, käkar godis och deckar på starksprit
19. Göra efter skolan? chillar, träffar folk och leker tyffing
20. Har ni pussats? SKOJA INTE
21. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Varje dag ;)
22. Har hon fräknar? Nej...
23. Har ni kollat på film någon gång? Jaa och sen....
24. Har ni bråkat någon gång? Nej men ibland är hon lite bitchig och då är dett jäävligt nära asså
25. Har ni sovit i samma säng? med och utan kläder
26. Har ni skrattat tills ni gråtit? Vi är nog rätt vältränade numera så tårarna brukar stanna kvar inne
27. Har du sett henne gråta? Ja, min älskling döljer ingenting för mej ;)
28. Vad gjorde du då? Kramade henne och söttade henne... eller jag försökte stötta henne i alla fall
29. Har du sett henne vara riktigt arg? Nej asså det är något fel på Sara... hon kan inte bli riktigt arg.
30. Har hon sett dig gråta? Hon har sett med deppig men tror inte att hon har sett mej gråta
31. Vad ska ni göra i sommar? Den som lever får se ;)
32. Har hon svikit dig någon gång? Hon svarade inte i telefon en gång, det var jävligt otrevligt!
33. Har ni pratat i telefon någon gång? Jaa massvis, utom den gången hon inte svarade
34. Vad skulle du göra om denna personen dog? HEMSKA TANKE!
35. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Haha jaa vi ska till Spanien när vi är 80 så det är ingen tvekan om saken
36. Vad är det bästa med henne? Hon är alltid glad, utom när hon är sur. Hon får mej att le och känna mej riktigt lycklig i alla situationer. Sen när hon försvinner blir jag deppig igen, det är inte så bra. Men Sara, min lilla Sara, det är min alldeles egen solstråle.
37. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Jag skulle vilja att hon hade mens lite mer sällan
38. Älskar du henne? Ingen Issa utan Sara!
39. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Det har sötnosen redan gjort
40. Älskar du henne? Ja det gör jag =)
41. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Det vette fan, en ny mascara från H%M skulle hon kanske kunna få men sen får det vara bra ;P, haha vad rolig jag är. Det är Sara vi snackar om här! Klart, shoooopping!
42. Finns det någonting hon ogillar? Trots att det är Sara är hon faktiskt en människa, självklart finns det sånt!
43. Vad är en utav hennes högsta önskan? Hon vill bli lycklig!
44. Säg två personer hon inte skulle kunna leva utan? Mej... och ..... mej =D och godis ;)
45. Vad vill hon bli när hon blir stor? min sexslav ;)
46. Någonting du tycker att hon har behov av? chillpills =P nej nu var jag taskig, hon är i starkt behov av MEJ =)
47. Ser hon bra ut, enligt dig? She is so hot that she makes straight girls turn lesbian.
ehm.... ... hon är skitsnygg ;)

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Dessan

Hej! Jag har själv inte riktigt kommit i unnifund i hur man gör ett mellanrum mellan inläggen och menyn än. Eller jag tror jag vet hur man gör men inte hur man gör så att det ser ut som om side-delen går upp i headern för jag förmodar att det är så du vill ha det? Men jag försöker lura på det där :) Kram

2009-06-07 @ 11:17:37
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: SARA FÖR FAAN

hahahahaha älskling<3 du är väl färjävla söt hörru :D :D :D fast årsta är faktiskt ingen ö hahahahaha

ÄLSKAR DIG MEST MEST MEST <3

2009-06-07 @ 14:34:53
URL: http://saralinneaolsson.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0