onsdag

Hej
Klockan är 19 och det innebär att det snart är dags att röra sej mot träningen.
Jag börjar sent imorgon så tänkte blogga lite när jag kommer hem. Känner att jag har otroligt mycket att skriva, så några inlägg ska jag nog klara av =).

Och ikväll kommer ju sis hem från England också, så ska snaka med henne endel också, kanske inte blir så mycket bloggande ändå , ni känner ju mej =P haha
Nej men jag har inte träffat henne på hmm.. ett år typ, så klart man måste växla några ord med sin gamla syster.
Lovar att jag ska försöka lägga ner lite tid på er, mina kära läsare också.

Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0