kan inte hålla käften

Hej
Fy fan vad skönt med fredag. Dock ser min helg ut att bli allt annat än lugn.
Imorgon ska jag jobba, med vad får ni veta imorgon när det kommer bilder ; )

Idag träffade jag Sara på hennes håltimme, jag slutade nämnligen extra tidigt idag för jag hade massa håltimmar jag med.
Idag var det jag som behövde prata, and the reason?
Ärligt talat har jag blivit lite hmm.. skeptisk.. till mitt förhållande.
Hade egentligen inte tänkt på ut med det i bloggen men sen tänkte jag : What the fuck
och nu sitter jag här i alla fall
Vet inte om jag ska prata med Carre, jag har ju så svårt att hålla käften, men jag är nästan 100 på att han kommer tolka allt som att jag vill göra slut. Klart, vem skulle inte göra det när flickvännen kommer och säger att hon inte vet vad hon vill och att hon inte vet om hon har känslor kvar och så vidare.
To be honest, jag vet verkligen ingenting. Berättade i alla fall allt för Sara men jag är fortfarande lika rådvillig.
Hjälp mej.
Vad ska jag göra? Vill inte att han ska tro att jag inte har känslor, men jag vill inte heller inbilla mej att jag har känslor som jag kanske inte har.
Jag får väl se vad som händer. Carre vill att jag ska komma hem till honom ikväll, är ganska säker på att jag kommer ta det med honom redan ikväll oavsett om jag vill eller inte, vill inte men känner mej själv jag kan inte hålla käften.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0