Idag

Sen var det bara idag kvar då.
Jävla skitdag säger jag bara. Jag är trött, känner mej sliten, vill till gymmet men orkar inte. Jag och Carre har varit tillsammans i 9 månader, känns inte ens som det, jag är hungrig men inte sugen på mat och jag fick inte jobbet på Östervalls. Dessutom har jag suttit vid datan hela dagen. Jävla skitsöndag! Och snart måste jag plugga också. Åhh nu blev jag på fett fåligt humör =(. Speciellt för det där med jobbet. Jag trodde verkligen att jag skulle få det. Och såg fan fram emot att börja jobba där, trots att det är as tråkigt efter några timmar. Jävla skit.
Jaja men jag börjar fan bli van vid att ha otur med allt nu =(, eller jag har nog varit van vid det i flera år, jag har bara inte slutat hoppas på att jag skulle kunna vända oturen, men nej det ser ut att vara omöjligt. Jag ger upp skiten. Det får gå som det går. Tar jag livet av mej en dag, så gör jag det.



Kramar



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0