godnatt

Nu hinner jag inte blogga mer ikväll. Klockan är 22 och jag ska väl snart börja göra mej i ordning för att gå och lägga mej. Fy fan vad jag inte är van vid att gå upp 6 på morgonen. Åh, har verkligen ingen lust med skolan.
Men fan. Det är ju inte långt kvar till Sportlovet och sen är det typ en vecka til påsklovet =).
Inte illa, inte illa alls.

Dessutom ser det ut som att en del kul resor kommer framöver så vad fan, ju fortare skolan kan sätta igång desto fortare är skiten över.
Lite positiv måste man ju vara.

Kramar och Godnatt





Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0